5/7/13

Aγαπημένος Έλληνας ηθοποιός παραδέχεται: “Ας μην κοροϊδευόμαστε… Με παίρνουν για να κάνω τον ωραίο”!


Η ειλικρινής εξομολόγηση πασίγνωστου Έλληνα ηθοποιού…  
















…για το αν η εξωτερική του εμφάνιση έπαιξε σημαντικό ρόλο στο ξεκίνημά του

Σημαντικό; Ας μην κοροϊδευόμαστε. Θα έλεγα ότι έπαιξε πρωταρχικό ρόλο ή σίγουρα το βασικότερο. Για να κάνω τον ωραίο με παίρνουν κυρίως! Στο χέρι μου είναι να φροντίσω με πολλή δουλειά να αποδείξω ότι μου αξίζει να παίξω κι άλλους ρόλους, όπως και ότι υπάρχουν κι άλλοι λόγοι που έγινα ηθοποιός.
ωραίος κοροϊδία ηθοποιός Έλληνας Aγαπημένος ..για τον Τόμας Πρωτόπαππα
Μες στη χρονιά αυτή έχασα έναν από τους πιο στενούς μου φίλους. Είναι κάτι που με πονάει.
…για την ενασχόληση των MEDIA με την προσωπική του ζωή
Στεναχωριέμαι υπερβολικά όταν τα πράγματα ξεφεύγουν από τον έλεγχό μου. Με ενοχλεί όταν η προσωπική μου ζωή γίνεται έρμαιο και υπερπροβάλλεται.
Ο Μάνος Ιωάννου μίλησε στο περιοδικό HELLO και την Τζοβάνα Βλαχάβα…