13/5/13

Αυτή είναι η μητέρα της Rihanna!


Τα συγκινητικά λόγια της RiRi για τη γιορτή της μητέρας...

"Τι στάση που κρατάω στη ζωή την πήρα από τη μητέρα μου! [...] Μου έδειξε τι σημαίνει πραγματική δύναμη, πως να είμαι ανεξάρτητη, πως να αγαπήσω και να αγαπηθώ, να μην κρίνω τους ανθρώπους από κάποιες καταστάσεις, πως να συγχωρώ, πως να μαθαίνω από τα λάθη μου, πως να είμαι φιλόξενη, πως να κάνω το μακιγιάζ μου, πως να μαγειρεύω και να καθαρίζω και να μην υποτιμώ τα standarts μου για κανένα και τίποτα! Η Dolly με δίδαξε τόσο καλά που μόνο περήφανη μπορώ να είμαι! Είμαι αυτό που είμαι εξαιτίας όλων όσων έμαθα! Σ'ευχαριστώ για όλα! Είσαι ανεκτίμητη!"

Αυτά τα συγκινητικά λόγια έγραψε η Rihanna κάτω από τη φωτογραφία που ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram με τη μητέρα της με αφορμή τη γιορτή της μητέρας!