12/5/13

Πως έχασε 20 κιλά η Κατερίνα Ζαρίφη (φωτό)


Αγνώριστη έγινε η παρουσιάστρια


Για το αν η απώλεια βάρους την έχει κάνει πιο ευτυχισμένη μίλησε η Κατερίνα Ζαρίφη σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Έχω χάσει περίπου 20 κιλά από τότε που έκανα το πρωινό στον ΑΝΤ1με τον Νίκο Μουτσινά. Αλλά ποτέ δεν άφησα τη ζυγαριά να καθορίζει την ευτυχία ή τη δυστυχία μου. Είναι λάθος να περιμένεις τη χαρά από τη ζυγαριά σου. (...) Είναι μύθος ότι εάν μία γυναίκα έχει καμπύλες ή παραπάνω κιλά δεν μπορεί να είναι σέξι και θηλυκή». Αυτό δήλωσε η δημοφιλής παρουσιάστρια στο περιοδικό Hello.

Προσθέτοντας, σχετικά με το γιατί αποφάσισε να προσέξει παραπάνω την εμφάνισή της τα τελευταία χρόνια «Πίστευα ότι η θηλυκότητα είναι αδυναμία. Ήμουν της άποψης ότι όσο πιο θηλυκή είναι μια γυναίκα, τόσο πιο τρωτή γίνεται στα επαγγελματικά ή στα προσωπικά της ζητήματα. (..) Από παιδί είχα μάθει να μάχομαι τη θηλυκότητά μου: αρβύλες, τζην, δερμάτινα κ.ά. Ένιωθα ότι οι γυναίκες είμαστε σε μια μόνιμη διαμάχη με τους άντρες. Ήμουν φανατική φεμινίστρια αλλά είχα φτάσει στο άλλο άκρο του φεμινισμού, ότι δηλαδή τα superior όντα είναι οι γυναίκες. Δεν ισχύει όμως και λυπάμαι που το λέω. Η κατάσταση είναι 50-50. Αλλού υπερέχουν οι άντρες και αλλού εμείς».

Διευκρινίζοντας, ωστόσο πως «Η θηλυκή πλευρά δεν είναι μια ξανθιά bimbo που νιαουρίζει όλη την ώρα, αλλά μια σύγχρονη γυναίκα που βγαίνει δυναμικά στη ζωή και προσέχει το γυναικείο της στοιχείο, όχι για τους άλλους αλλά για τον ίδιο της τον εαυτό».

Τέλος στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης η Κατερίνα Ζαρίφη αποκάλυψε ποιο είναι το όνειρό της «Να τα παρατήσω όλα στην Αθήνα και να μετακομίσω μόνιμα στην Ικαρία ανοίγοντας εκεί ένα μπαρ. Πλέον είμαι πιο κοντά από ποτέ σε αυτό το όνειρο».