29/8/12

Ανέκδοτο: Εξετάσεις οδήγησης

Κάποιος δίνει εξετάσεις οδήγησης. Περνάει το πρακτικό μέρος και συνεχίζει με το θεωρητικό μέρος.
Τον ρωτάει ο εξεταστής:
- Οδηγείς νύχτα και βλέπεις δύο φώτα να έρχονται καταπάνω σου. Τι είναι;
- Αυτοκίνητο, απαντάει ο εξεταζόμενος.
- Ναι ρε παιδί μου, αυτοκίνητο είναι, αλλά τί μάρκα; Suzuki, Seat, Citroen;
- Δεν μπορώ να δω κύριε μέσα στο σκοτάδι.
- Επόμενη ερώτηση. Οδηγείς βράδυ και βλέπεις ένα φως να έρχεται καταπάνω σου...
Τί είναι;
- Μηχανάκι. - Ναι ρε παιδί μου, μηχανάκι είναι, αλλά τί μάρκα; Υamaha,Piaggio,Kawasaki;
- Δεν μπορώ να δω κύριε μέσα στο σκοτάδι.
- Τελευταία ερώτηση. Aν δεν απαντήσεις σωστά κόβεσαι. Οδηγείς βράδυ και βλέπεις δύο φώτα να έρχονται καταπάνω σου, αλλά είναι λίγο πιό ψηλά από το αμάξι σου. Τί είναι;
- Νταλίκα.
- Ναι ρε παιδί μου, νταλίκα είναι, αλλά τί μάρκα; Man, Daf, Scanιa;
- Δεν μπορώ να δω κύριε μέσα στο σκοτάδι.
-Κόβεσαι. Νευριασμένος ο εξεταζόμενος, ρωτάει τον εξεταστή:
- Κύριε εξεταστά, να σας κάνω κι εγώ μια ερώτηση. Οδηγείτε βράδυ και βλέπετε στην άκρη του δρόμου μια γυναίκα ντυμένη προκλητικά να πηγαινοέρχεται.Τί είναι;
- Εκδιδόμενη!
- Ναι ρε παιδί μου, εκδιδόμενη είναι, αλλά ποιά; Η μάνα σου, η κόρη σου ή η γυναίκα σου; !!!