13/7/13

Δήλωση που θα συζητηθεί!!! Αλέξανδρος Πετρίδης: " Έχω κάνει σeξ με..."

Δείτε τι δήλωσε σε συνέντευξη του...Ο Αλέξανδρος Πετρίδης... 

- Εσένα τι είδους γυναίκες σου αρέσουν; 

- Εγώ θέλω τη γυναίκα με δύναμη και να είναι θηλυκό,να έχει τσαμπουκά και να μου λέει «Σε γουστάρω τώρα, πάμε να φύγουμε μαζί». Εγώ τη στρίγκλα την κάνω αρνάκι μέσα σε μία εβδομάδα. Δίπλα στον Αλέξανδρο Πετρίδη καμιά γυναίκα δεν μπορεί να έχει πυγμή. Μόλις μιλήσω, τελειώνουν όλα.

 - Άντρες δεν σε έχουν πλησιάσει σeξουαλικά; 

 - Όταν αντικρίζεις ένα τέτοιο σώμα, είναι φυσικό να σε πλησιάζουν οι πάντες, αλλά εγώ είμαι σαφής στις επιλογές μου. Δεν ασχολούμαι! Κι εγώ, αν ήμουν g@y, θα με ήθελα. Αν κάποιος άντρας με πλησιάσει με άλλες προθέσεις και επιμένει με αγένεια, είμαι ικανός να παίξω ακόμη και ξύλο - και το έχω κάνει στο παρελθόν. 

 - Λοιπόν; 

- Έχεις κάνει σeξ με πολλές γυναίκες, Αλέξανδρε; Αν καθίσουμε και τις μετρήσουμε, θα το χάσω. Δεν μπορώ να υπολογίσω. Με πολύ λίγες έκανα σχέση, αλλά όποτε αυτό συνέβαινε ήμουν πιστός. Αν δεν με διεγείρει πάρα πολύ μια γυναίκα, δεν μπορώ να κάνω σeξ μαζί της, γιατί είμαι μπουχτισμένος από σeξ. Όλα αυτά είναι αληθινά, το πολυπληθές κοινό μου με ξέρει, δεν έχω τίποτα να κρύψω.