11/7/13

Συγκλονίζει ο πατέρας του άτυχου βρέφους: Αν μπορούσα να φέρω το παιδί μου πίσω θα σκότωνα τη γυναίκα μου!

Έλυσε τη σιωπή του ο 50χρονος πατέρας και σύντροφος της 31χρονης σύγχρονης Μήδειας στην Αχαΐα η οποία, όπως αποκαλύφθηκε την Τρίτη το βράδυ, σκότωσε το 3 μηνών αγοράκι της γιατί δεν σταματούσε να κλαίει, ενώ στη συνέχεια το έβαλε στην κατάψυξη. 


«Μου έσπασε τα νεύρα και το χτύπησα», είπε ωμά η γυναίκα, και έκανε ακόμα και τους πιο έμπειρους αστυνομικούς της ασφάλειας Πατρών να μείνουν με το στόμα ανοιχτό. 

Άφωνους όμως αφήνει με τα λεγόμενά του και ο πατέρας του άτυχου βρέφους. «Δεν μπορώ να πω ότι ήταν επικίνδυνη......

, δεν μπορώ να το καταλάβω, δεν μπορώ να το χωνέψω ακόμα αυτό το πράγμα. 

Να βάλει το βρέφος στο ψυγείο τόσες μέρες; Εγώ θα τα έπαιρνα σβάρνα μπουσουλώντας να τα πάω κάπου και είμαι 50 ετών» δήλωσε στην εκπομπή «Μίλα» και συνέχισε: «Εμένα μου λέει δεν έτρωγε. 

Εντω μεταξύ αυτό μου το είπε έξω από το σπίτι. Με το που προχώρησε στο σπίτι μπροστά ανοίγει την πόρτα και πάω κατευθείαν στο παιδί να το δω. Βγάζω την κουνουπιέρα με την οποία ήταν καλυμμένο και το βλέπω. Μου λέει κάτσε να κάνουμε ένα τσιγάρο και να πάρεις την αστυνομία. Τι πράγματα είναι αυτά δεν τα καταλαβαίνω; Τι είναι αυτή η γυναίκα; Δεν μπορώ να το πιστέψω. Ωστόσο, δεν την πείραξα γιατί δεν είμαι φονιάς. Αν μπορούσε να γυρίσει το παιδί μου σπίτι θα την είχα σκοτώσει ειλικρινά»

Οι δυο τους δεν ήταν παντρεμένοι. Σύμφωνα με τους κατοίκους της περιοχής, η οικογένεια δημιουργούσε συνεχώς προβλήματα, ενώ τόσο η 31χρονη, όσο και ο σύντροφός της είχαν απασχολήσει τις αρχές για υποθέσεις ναρκωτικών.

Κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου μάλιστα είχαν προσπαθήσει να επικοινωνήσουν με τα παιδιά, αφού το περιβάλλον που μεγάλωναν ήταν αρρωστημένο, χωρίς όμως αποτέλεσμα.

«Εγώ έχω τα δίδυμα και αυτό το άτυχο το μωρό. Δεν το είχα αναγνωρίσει. Δεν είχα προλάβει, ξέρεις δεν υπήρχαν και χρήματα. Παρόλα αυτά τα παιδιά μας δεν είχαν πεινάσει» είπε ο 50χρονος.
Μάλιστα, ο ίδιος είχε κάνει σχέση με τον 31χρονη η οποία ήταν παντρεμένη με τον αδελφό του. Εκείνος είχε βρεθεί νεκρός σε ποτάμι της περιοχής της Χαλανδρίτσας.

«Ο αδελφός μου είπαν ότι έπεσε, εντάξει εγώ δεν το πιστεύω αυτό» είπε.

Όπως ανέφερε ο πατέρας (;) την σύντροφό του δεν την αγαπούσε. Αγαπούσε όμως τα παιδιά του. «Τα παιδιά μου τα αγαπάω και βέβαια τα αγαπάω. 

Με τη σύντροφό μου συζούσαμε και απλά τα είχαμε βρει. Εγώ της είχα πει σαν άντρας, γιατί είμαι 50 και αυτή 32, ότι αν βαρεθεί για τον οποιοδήποτε λόγο να μου πει φεύγω. Και να βρει να πάει κάπου τα παιδιά, κάπου να κάτσουν, να έρχομαι και εγώ να τα βλέπω».