24/4/13

Γνωστός μουσικός στον Κωστόπουλο: "Είμαι από Αλβανία, αλλά κανείς δεν με είχε καταλάβει και δεν είχα πρόβλημα"


Μια αφοπλιστικά ειλικρινής εξομολόγηση...

"Γεννήθηκα στα Τίρανα, στην Αλβανία. Ήμουν 4 ετών όταν ήρθαμε εδώ. Γεννήθηκα εκεί, μεγάλωσα εδώ. Δεν έχω νιώσει ποτέ ρατσισμό γιατί δεν με καταλάβαιναν", εξομολογήθηκε στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλο ο Claydee.


Ο δημιουργός των μεγαλύτερων dance επιτυχιών των τελευταίων ετών στη χώρα μας,μίλησε ανοιχτά για την καταγωγή του τον περασμένο Σεπτέμβριο. Στη χθεσινοβραδινή του εμφάνιση, δήλωσε πως αγαπάει τις δύο χώρες εξίσου, παρά τη μεταξύ τους έχθρα.

"Για μένα αυτές οι δύο χώρες είναι η μητέρα μου και ο πατέρας μου. Μπορεί να τσακώνονται, να είναι σαν χωρισμένοι στον κόσμο, αλλά στη δική μου ψυχή είναι ερωτευμένοι. Το ένα χωρίς το άλλο δεν πάει!", τόνισε ο Claydee.

Δείτε το βίντεο: