3/9/12

Κεφαλογιάνης σε Χατζηνικολάου: "Εσύ δεν έχεις πρόβλημα, βγάζεις 1,5 εκ ευρώ το χρόνο"!

Χαμός το πρωί στον "αέρα" της εκπομπής του Χατζηνικολάου, στον Real Fm. Διαβάστε για το ξεκατίνιασμα του μεγαλοπολιτικού και του μεγαλοεδότη, που κατέληξε σε...
...ανταλλαγή αβροτήτων. Αφού ως γνωστό "Κόρακας, κοράκου μάτι δε βγάζει ":

Γιναν μπίλιες στον αέρα. Μόλις ο Χατζηνικολάου, την ώρα της συνέντευξης , είπε στο νέο...
γραμματέα της ΝΔ, Μανώλη Κεφαλογιάννη "εσείς δεν έχετε πρόβλημα. Ο μισθός του βουλευτή είναι 6 και 7 φορές παραπάνω από το μισθό του συνταξιούχου που θέλετε να κόψετε ".

Ακολούθησε ένας κακός χαμός.

- Χατζ: Αφήστε αυτά τα κόλπα δεν περνάνε σε μενα.

-Μαν: Αφήστε με να μιλήσω.

- Χατζ: Μου ρίχνεις λάσπη.

- Μαν: Γιατί ειναι... κακό να βγάζεις 1,5 εκατομμύριο το χρόνο?

- Χατζ: Δεν βγάζω τόσα κι αν δείτε την φορολογική μου δήλωση ούτε το 1/5 απο αυτά που λετε δεν βγάζω.

-Μαν: Εγω μπήκα πλούσιος στην πολιτική με μηδέν χρέη και τώρα χρωστάω 750,000 για να πολιτεύομαι αξιοπρεπώς.

-Χατζ: δεν έχεις πρόβλημα. Ο μαλάκας ο φορολογούμενος έχει.

-Μαν: Εγώ δεν τον λέω έτσι.

-Χατζ: Εγώ έτσι το λέω μαλάκα. Γιατί αυτός είναι το σύνηθες υποζύγιο που πάντα πληρώνει.

-Μαν: σας προκαλώ να δώσουμε στην δημοσιότητα τα δικά μου εισοδήματα και τα δικά σας! Στο τέλος, ο Κεφαλογιάννης - οπως συνηθως γίνεται - του είπε πως δεν ηθελε να τον θίξει και ο Χατζηνικολαου - οπως επίσης συνηθως γίνεται - του ειπε "ειναι καλοδεχούμενη η απαντηση σας".

pressarismenos