30/8/12

Ανέκδοτο: Πολυτελές ξενοδοχείο

Ένα αντρόγυνο πήγε διακοπές και βλέπουν ένα πολυτελές ξενοδοχείο . Μπαίνουν στο ξενοδοχείο και ρωτάνε τον ξενοδόχο πόσο κάνει το δωμάτιο.
- 50 ευρώ τους λέει ο ξενοδόχος.
- Καλά είναι λέει στην γυναίκα του δεν είναι πολύ ακριβά!
Περνάνε οι δέκα ημέρες και πάει ο άντρας στον ξενοδόχο να πληρώσει το δωμάτιο.
Του δίνει 500 ευρώ. Ο ξενοδόχος του λέει ότι το δωμάτιο κάνει 1.000 ευρώ.
-Μα τι λέτε; του λέει ο άντρας .Μου είχατε πει 50 ευρώ την ημέρα.
-Κοιτάξτε να δείτε του λέει ο ξενοδόχος το ξενοδοχείο είναι...
υπερπολυτελές και έχει πολλές ανέσεις .Έχει πισίνα και κοστίζει 100 ευρώ.
- Μα εγώ δεν την χρησιμοποίησα την πισίνα. Και ο ξενοδόχος απαντάει :
-Εκεί ήταν κύριε ας τη χρησιμοποιούσατε.
Επίσης έχουμε σάουνα και γήπεδο του γκολφ που κοστίζουν 400 ευρώ .
-Μα εγώ δεν τα χρησιμοποίησα .
-Εκεί ήταν κύριε ας πηγαίνατε. Παρ’ όλα αυτά ο άνδρας δίνει στον ξενοδόχο 500 ευρώ.
Και ο ξενοδόχος του λέει:
-Μα κύριε σας είπα ότι πρέπει να μου δώσετε 1.000 ευρώ . Και του λέει :
-500 ευρώ είναι για το δωμάτιο και 500 ευρώ για τις ημέρες που πήγαινες με την γυναίκα μου.
- Μα τι λέτε κύριε εγώ δεν πήγα με την γυναίκα σας.
- Εκεί ήταν ας πήγαινες...!!!